CITAT FRÅN NÄR JAG VAR UNG OCH DUM

Tillfälle Du blir erbjuden en kaka. Du säger nej tack. "Jaha så du bantar, är du tjock?"
Tillfälle Du blir erbjuden en kaka. Du tackar ja. "Jaså, du är tjock"




från och med idag ska jag vara tyst när jag inte har bra saker att säga, vilket jag aldrig har. Och så ska jag sluta skratta om dte inte är kul, som det aldrig är. Och så ska jag sluta säga fula ord, som jag alltid gör. Och så ska jag sluta vara dum, börja vara snäll. Och så ska jag bara ligga hemma i min säng och sova i mitt koma så att både du och jag slipper mig.




Jag var retard när jag var liten, jag var retard för ett år sedan. Jag är antagligen förtfarande retard. Jag föddes retarerad



Det var en gång en fågen och en gris som tog en promenad tillsammans,då plötsligt sa grisen:
-men usch vilket dåligt väder.
-tycker inte jag,sa fågeln
-men det ärju för att du är ovanför målnen...
-aa...
Dom gick en timme till och kom till ett träd,och under träder var det massa lera.
-Åååh,vad gott dte luktar här !sa fågeln
-aa,det gör det verkligen :}








Samtliga saker har jag tagit ifrån diverse diarium från apberget. Jag kan konstatera att jag tillät/tillåter mig själv att verka pantad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0