JUL KUL








jul kul









julkul

En fin tavla som jag önskar att jag hade gjort

Det absolut viktigaste med julen. JULKLAPPAR!
Jag fick följande (för er som inte ser på bilden): Kokos serie för att jag luktar så äckligt. Massa godis för att jag gillar godis, dock fick jag inte ens äta upp hälften själv. Diverse smycken för att jag ska bli snygg. en fläckt för att jag luktar illa och ett doft sljus för att jag inte luktar gott. Målargrejer för att jag "måste lära mig det där med konst". Två böcker, en som handlar om självkänsla och självfördtorende, det fick jag för att jag har ett dåligt sådant(?). Så fick jag också pengar så att jag kan resa bort så att de slipper mig.

julen är allt underbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0