JULGRANS trassel

det är lite dålig stämning här i huset efter att jag kom på den briljanta ideen att klä granen med skräp som ruttna apelsinklyftor, godispapper, mjölkpaket med mera. Mina syskon blev jätte ledsna och mamma blev uppriktigt förbannad. Fast jag skrattade lite för mig själv HA-HA lät det. Nu har jag dock förstått allvaret och insett att det inte var OKEJ.  nu har jag ingen stans att ta vägen för alla verkar hata mig. Help me..

En annan rolig ide jag kom på var att klä av granen när alla sov så skulle de kliva upp på morgonen, mycket förväntansfulla till att se den fina, glittrande granen men icket! För där står granen, helt grön. eller i bättre fall har jag barrat av den.
Jag tycker tanken är spännade men jag tror inte jag ska ge den liv för då skulle alla hata mig så att de skickar ner mig till djävulen.

tack och hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0