KVÄLLS TEORI (som en ny människa)

Jag har alltid svårt att kliva upp ur sängen på mornarna. Även om det är helg/lov och jag har sovit ut, även om jag vet att jag ska göra något viktigt den morgonen, även om jag vet att det är något som jag inte får missa (på TV tex), även om vi har släkt som hemskt gärna vill äta frulle med mig, även om telefonen ringer. Men inte när jag fyller år, konstigt nog. Då brukar jag vakna vid sex och ligga i sängen förväntansfullt medans jag hör hur dom praslar med mina paket i köket. Jag ligger nog fröväntansfull hela natten medans jag sover utan att jag vet om det.

Därför brukar jag intala mig själv (jag började igår) att jag fyller år dagen därpå, vilket först och främst resulterar i att jag går och lägger mig jätte tidigt så att den stora dagen kommer fortare, och att jag vaknar betydligt tidigare och betydligt piggare och betydligt gladare. Fast när jag insett att jag inte fyller år skrattar jag inte lika mycket. Men det viktigaste, det är att jag vaknar i tid och kommer i tid till skolan.

Kvällens tanke: Imorgon fyller jag år.

PS Jag kommer bli väldigt gammal om några veckor DS

PS2 Imorgon fyller faktist Rosa år. Så gratta henna på 15-årsdagen!! Glöm inte, då blir jag förbannad. DS

Nu ska jag gå och SÅVA puusssusususu

Kommentarer
Postat av: anja JAG SJÄLV hihihi

NU HAR JAG KLIVIT UPP. VAKNADE NÄSTAN AV MIG SJÄLV.

2009-12-15 @ 07:24:32
URL: http://lyxigastune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0