MITT LIV SPÅRAR UR.





Mina skor har gått sönder. Jag får börja gå barfota.

Min fantasi är borta. Jag lever i en röd skjorta.

Ett litet smakprov på hur en del av mitt rum ser ut just nu. Tre tecken liksom??

Jag lever på makaroner och sojakorv och skolmaten. På helgen äter jag mest mackor. Mamma säger att jag inte får i mig näring. Ingen näring - ingen pigghet - ingen lust att laga mat - ingen mat - ingen näring. En mycket ond cirkel.

Till alla dessa bekymmer har jag fått en tova i håret som inte tycks vilja försvinna.

Men, jag är bra också. Idag har jag:
-Fått besked om att jag ligger mycket bra till skolmässigt.
-Tvättat pyttelite.
-Gjort klart mer än hälften av kemifrågorna som skulle vara klara typ förra veckan.
-Inte slått någon.
-Lagat mat som innehåller grönsaker som jag ska äta NU.

Kommentarer
Postat av: rosa

tycker om din röda skjorta och dina makaroner(kan misstolkas)

2009-12-07 @ 20:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0