NU FÅR ROSA CYKLA UTAN HJÄLM







Ja, äntligen får hon cykla utan hjälm. Grattis På födelsedagen!

Själv sitter jag här med en godispåse utan att äta (jag vet vad ni tänker. Och jag håller med, det är sjukt konstigt) och funderar på vem det är som hela tiden knackar på dörren utan att vara där när jag går och kollar.
egentligen så orkar jag inte göra engelskan eller lära mig lite om renessansen och sånt som vi ska ha prov på,  men jag måste för vi ska ha prov på det. Jag vill nog bara ha jullov som alla andra, och sommarlov och gymnasium trots min ångest. Det varierar sig mellan Teater eller musik. Eller teater eller Waldorf. JAG HAR INGEN ANING (kom gärna med tips, snälla snälla snälla även om ni inte vill). Men julafton skulle nog sitta fint. Hoppas jag får en läpptopp.

Men nu ska jag gå och bestämma vilka kläder jag ska ha imorgon, man villju vara SNNNYYHHHGGG och så ska jag kolla om jag kan komma hem ikväll.. sitter utomhus med min läptopp i snön. Men jag gillar snön och vintern så jag ser inte som ett större problem, förutom att jag vill komma hem. Jag lyssnar på gamla låtar som jag kan så väl innantill som utantill. HEJDÅ NU SKA JAG DRA.



Britney Speras- stronger


Darin- why does it rain


Amy Diamond- what´s in it fore me...?


Eminem- mockingbirs


Jag bjuder på några utvalda gamlagodingar!

Kommentarer
Postat av: Rosa

tack käraste du!

2009-12-15 @ 20:22:14
Postat av: sanna

Underbara bilder!

2009-12-16 @ 19:15:51
URL: http://sannaklefbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0