SAKER JAG TROR ATT JAG KOMMER FÅ I JULKLAPP

  • weleda grejer
  • målningsgrejer
  • smycken och lite kläder som folk tycker skulle "sitta så fint på dig Anja!"
  • tecningar från slumpmässiga syskon
  • godis
  • 1000 kronor på ett ungefär
  • lite mera bodylotions och sånt
  • nå fina sminkprodukter
  • kanske en och anna biobiljett/presentkort
  • något personligt och fint från någon som vill ge mig det för det är dags nu.
  • en michael jackson skiva
  • lite mera kläder smucken och sjalar
  • nån bok
Ja, det är vad jag tror att jag kommer få. Jag är ganska säker på mer än hälften av listan för att det är samma visa varje år (ser absolut inget problem i det! Och snälla, ana ingen ironi). Jag kommer senare med en lista på vad jag fått.

Andra saker jag önskar att jag får men som man inte kan säga att man önskar sig. Och som jag heldre vill ha än allt annat, med undantag.

  • speglar
  • 5 vindunkar
  • nya glasögon (jag måste ställa mig in på glasögon iår igen, kukoptiker)
  • massa nya lakan och gardiner
  • lusten att städa och att kliva upp på mornarna och att ta tag i mitt liv jag har hiv
  • ett gym utanför mitt rum
  • att ingen ger mig något utan att dom bara är lite extra trevliga under det blivna året. Jag vet att det är enkelt att lova så man slipper köpa något onödigt men när det väl kommer till kritan önskar alla att dom köpt något fint "som betyder" istället.
  • en riktigt bra och minnesvärd jul
  • att lyckan är på min sida hela året

Jag låter så bitter visst gör jag. Jag är inte bitter jag är jävligt glad det är bara lite svårt att utskriva det i text.

Kommentarer
Postat av: rosa

du ska få harpluttar av mig som jag ska göra halsband av.

2009-12-20 @ 13:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0