VARFÖR REGNAR DET?

WHY DOES IT RAIN?
WHY DOES IT HURT?

PLEASE GOD EXPLAIN
BEACUSE I DON´T UNDERSTAND
LOVE MADE ME FLY, NOW I JUST CRY
SO PLEASE TELL ME WHY,
WHY DOES IT RAIN?


En låt som snurrar runt i mitt huvud sådär ALL THE TIME. Darin forelife. Det slår mig att jag varit på en konsert med honom. Då var jag lite och då var han bra. I miss hur han var förut för nu har han blivit nån slags översittar player. Då hade han bra musik också. Nu är det bara skit. Då var han snygg. Jag hade bilder på honom i mitt rum. Han, britney spears och linsey lohan. Fast Britneys bild rev jag sönder när hon rakade av håret och så tänkte jag att om hon (av någon anledning) skulle åka till Sverige för att gömma sig från kändisskapet skulle hon få bo hos mig för att jag skulle inte behandla henne som en kändis utan som "en mänsklig varelse".
Bara så ni vet.






















Totalt osammanhängande bilder. Jag vet. Men det är så tråkig med inlägg utan bilder. Fast vissa bilder kan ju också vara tråkiga som när inte JUDT DU är med på bilden eller när någon är naken elle rnär någon är TOKIG. finns ingen sån bild här, förlåt.

Men om ni inte kan få nog av Darin så sök på honom på spotify. OBS inte Bobby Darin och bara när det står "Darin" där det står album. Ni fattar om ni orkar bry er, jag lovar.

Kommentarer
Postat av: rosa

jag är med på en bild ;)

2009-12-21 @ 11:10:33
Postat av: Lia ☆ Keep it real

Hahhaha fan vad skön du är då :D

2009-12-31 @ 00:03:10
URL: http://wazup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0