HOPSSAN

Hej, idag är det grismåndag. Varför jag valt att kalla den så vet jag inte. Det kan bero på att jag är jätte trött för att jag sov i lite mindre än sex timmar inatt.
När jag vaknade imorse greps jag av en deperision, men jag kom fort ur den och åkte ändå till skolan. Något jag inte borde ha gjort..
Skoja bara. Heheh, rolli. Man måste vara rolig på måndag för att det behövs.
Nu ska jag faktist gå och sova, efter det ska jag göra en del nytta. Som att exempelvis diska.
Det enda jag har gjort idag är väl att ha ätit mat och choklad och kollat på mammas pojkar och segat och degat.
På ett ungefär så är jag såhär trött just nu (jag ska alltid pluta med läpparna, jag vet).

En annan passande(Trött) bild är ju denna. Se bara hur min kropp har sjunkit ihop, hur mina bittra ögon håller på att slokna, hur jag har lagt håret för att jag inte längre bryr mig. Hur jag sitter och funderar på att gå hem (jag kommer ingenstans när jag tänker gå, det brukar sluta med att jag ligger på golvet och kramlar mig och klagar på att jag borde gå).

Fast jag brukar oftast bli ätte trött och därav lite (för) överspelt.

Random.

Nu ska jag gå och sova, lagom till att mitt blodsocker har sjunkit.

GÖDNÅTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0