humör

Det är så himla tråkigt att bara sitta här. Nu ska jag se ett avsnitt av AndrabajsAvenyn och skratta åt allt dom gör. För dom är faktist dumma i huvudenna.
Jag vill ha vit choklad vit choklad vit choklad. NU. Jag tänkte faktist åka till kvantum och köpa det men då slog det mig att pengarna som jag har ska jag ju köpa en väska för. Men jag vill ha vit choklad. Jag tänkte faktist också åka till skolan och hämta skolgrejerna men när jag insåg att jag var osminkat och sjuk och att mitt hår ser ut som en rishög så kom jag på att dte var ingen bra ide. Vem vill bli utskrattad första dagen på nya skolan? Och snälla, missförstå mig inte. Jag kan gå till skolan utan smink det är bara det att jag ser väldigt sliten ut just nu. Jag går faktist utan smink nästan varje dag. Om du inte tror på det så är det för att jag har vääääldigt starka ögonfransar. Nu börjar jag må illa också.. Jag kankse ska kila ner och köpa den där jävla chokladkakan ändå??????
Just nu sitter jag och lyssnar på massa gamla snooklåtar (jag kan alla utantill, SEDÄR). Och så kollar ag på massa kläder som ja vill köpa. Hihi. Och snart ska jag se AndraAvenyn (jag vet det suger men jag brukar inte se det huuuumm oftast)(jag vet att jag redan har sagt att jag ska se det och det ska jag) det känns inte låckande. Jag vill ju ha vit choklad. Och nya kläder. Heheheh det är alltid jobbigt när man kommer hem med kläder och är ganska överspelt och lagom lycklig. Och sen när man sätter på sig kläderna så är det inte alls lika snyggt som på den  där snorsnygga moddellen.
Nu ska jag sluta skriva. Bajsdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0