I KNOW ITS HARD TO UNDERSTAND

Hej. Idag har min frukost bestått av kakdeg och så även kakor. Jag har nämligen bakat. Jag tror att jag har blivit sjuk igen. Jävla sjukdom tänker jag inom mig, men jag antar att jag får skylla mig själv som går klädd som en hora. Jag gick och la mig klockan åtta igår för att jag var så förbannad. Men mamma kände sig tvungen att väcka mig klockan tolv genom att knacka på dörren och fråga varför jag hade låst. Jävla glädjedödare som var tvungen att väcka mig tänker jag inom mig själv, men jag antar att jag får skylla mig själv som hade låst. Visst?
Sedan idag tänka jag åka till stan, centrum stan men det kunde jag inte för jag hade glömt att jag bodde i skogen på ett ålderdomshem och för att jag vaknade så pass sent att ingen ville skjutsa in mig innan stan faktist stänger, javla tidsoptimist tänker jag inom mig själv, men jag antar att jag får skylla mig själv som valde att sova i skogen på ett ålderdomshem inatt.

Nu vill jag bjuda på lite bilder som jag gjorde under min modell-period förra året. Jag var själv väldigt nöjd med bilderna och jag gillar de fortfarande. Det är dessa bilder jag söker med när jag vill vara med i tex en tidning.





Och så brukar jag spela död.


Nu ska jag gå och kolla om någon tyckte att mina kakor var godda. TJING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0