JOBBIGA STUNDER

Vi har nog alla gjort saker vi ångrar. Saker vi önskat att vi aldrig gjort och saker vi hemskt gärna skulle vilja göra om, och rätt.
Det värsta jag har gjort är:

Jag konfermerade mig år 2007. Inget jag kan påstå att jag lider av idag. Urs ändå.

Klippte lugg Augusti 2008, det blev ett fint resultat men när jag bestämde mig att klippa den igen blev det på tok för tjockt och snett. Även fast bilden inte är så jätte bra kvallite så kan man ana mina misstag.
Detta är tyvärr något jag får lida av idag för mitt hår som är längst fram är så tjcokt så det enda jag kan göra med det är att låta det hänga. Tyvärr.

Någon jävel gav mig dålig syn år 2004. Andledningen till att jag inte lägger upp en bild på mig med glasögon är för att det är pinsamt med tanke på hur dom ser ut.
Jag förbannar min Optiker, man kan inte få mer otur än vad jag fick där. Enligt mig själv.


Jag ångrar också att jag föddes med otur.

Detta är saker jag inte vill tänka på men som jag har förträng långtlångt inne i min hjärna. Vet inte om det någonsin kommer släppa taget.

Kommentarer
Postat av: Annaaaaaa

typ svart hår på bild ett! Blont hår på bild tre. stanmedmignågondagiveckan?

2009-11-07 @ 12:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0