MIN SENASTE:



mening:
"Ja, jag vet, det är jätte nyttigt."


måltid: Det har ni bild på. Hihi.


skratt: Troligtvis på improgrejen, eller när jag tänkte på en rolig sak påvägfrånbussjäveln.

ångestattack: När jag gick ut från dressman med en skorta i en påse som jag inte alls ville ha. Han som jobbade såg det på mig men han tvingade mig att köpa den ändå. Ego, dumer, idiot.


idé: Funderar på att råna en bank (eller två om det går som jag vill) till helgen. Jag tycker det är på tok för lite tjejer i den branshen. Eller så blir bara inte tjejerna uppmärksammade för att dom inte åker fast.

förvåning: Insåg att mina bröst hade krymt för några dagar sen.


besvikelse: Besviken på livet.


gråtattack:
Kanske för några veckor sen när jag var förbannad. Kan inte minnas.


positiva överraskning: Har temavecka på skolan. Och att Anna bjöd mig på en kaka på hennes kafé. Och att jag hittade en bra skiva hemma.

irritation: När någon person ställde mig en onödig fråga.

Detta är taget från Annas blogg. Förlåt Anna, tack för kakan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0