say what

Häromdagen köpte jag hårfärg och färgade håret. Det var en ultrablond (vet inte varför den heter ultra) färg, den som jag använt hela sommaren. Jag skulle färga utväxten bara, och det gjorde jag. Men tre dagar senare efter handlingen ångrade jag mig. Alltså idag. Varför köpte jag den färgen när jag kunde köpt en ljusbrun? Innerst inne vill jag ju ha ljustbrunt hår just idag. Tre dagar senare.
Istället för att lägga ut hundra kronor extra på att slita ut mitt hår ytterliggare har jag bestämt mig för att njuta dessa sista veckorna som blond. Jag trivs ju i det också men det jag vill få fram är att det var onödigt av mig att hastigt köpa en blond för när jag inte borde ha gjort det. För innerst inne vill ju jag ha ljustbrunt hår nu. BLe.


Kommentarer
Postat av: melissa

SV: hihi tack så jättemkt!: )

2009-11-12 @ 18:39:01
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0