SNOR

Jag sitter i datasalen på skolan och gör lite prutt-engelska (jag valde att kalla det för prutt för att kuk/fitt är så brutalt och tyvärr lite för vanligt uttryck när det gäller dåliga sammanhang). Det är mycket tråkigt att sitta här och jag kan inte sluta fundera över saker inom skolan som jag har att ta itu med. Fast ett faktum är att jag inte gör det så jag kan lika gärna sluta klaga. Jag anser mig inte tvungen att få jätte bra betyg för att jag skiter i mina betyg för jag bryr mig inte.
Hursomhelst så sitter jag i datasalen och pluggar jävel, det är jätte tråkigt plus att det luktar jätte mycket bajs här. He not.









Jag är väldigt nöjd med mitt liv och jag trivs med mina nöjen på min fritid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0