THINGS ARE GOOD

Det är en hel del saker jag behöver och en hel del saker jag vill ha. Men detta ska vill jag gärna ha med mig hem nästa gång jag åker till stan, gärna allt under en hundring tack gärna:

¤ Strumpbyxor bas bas bas svarta
¤ En svart stjorta, tunn
¤ En röd mössa, gärna en grå också
¤ Några slags smycken
¤ Kanske hårfärg, kanske hårinpackning
¤ Ljusgrått nagellack

Saker jag hemskt gärna vill ha men som jag inte har råd med:
¤ Den håliga tröjan från bikbok
¤ Skorna från HM
¤ En locktång skulle jag hemskt järna vilja ha ha ha ha
¤ Jätte mycket smycken
¤ Massa stjortor
¤ Ganska många halstukar
¤ Tusen underkläder
¤ Speglar, stora
¤ Nya armbågar




Ni måste verkligen lyssna på mina musik tipps för jag har jätte bra smak när det gäller musik. Tycker jag. Jag kan tillägga att jag kan hela den här låten (varför stvas inte tillägga med 3 L??????).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0