TRÄD och JAG










Whats up with it lixom?

För er som undrar hur jag mår, så mår jag inte värst bra. Har nämligen influensa. Vet inte om det är svininfluensa, vad är skillnaden? Det dåliga är väl att jag måste sitta innomhus de närmaste dagarna och att inegn kommer vilja vara i närheten av mig iochmed att jag berättat om influensan. Annars mår jag helt okej, bättre än igår när jag ville sova hela tiden för att jag hade så ont men inte kunde sova för att jag hade så ont. Men livet rullar på som en äcklig lussebulle och snart är det julafton. Jag älskar julen om man bortser från all stress som knappt existerar.
Om det är någon som skulle vilja komma över med vitchoklad till mig vore det mer än okej.


Nostaliglåt´n.

Kommentarer
Postat av: Emsi

BRA KOMMENTAR PÅ KISSIES BLOGG. YOU GO GIRL!

2009-11-14 @ 21:52:20
URL: http://emmaksundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0