BETYDLIGT

Dagens planer är att fara till Kassjö och göra minstsagt rätt så lite men det är ju skönt. Jag är ju nämligen aldrig hemma som jag får hör ett X antal gånger i veckan.
Förövrigt fattar jag inte charmen med hösten. För den är enbart obehaglig. Då räknar jag bort de fina färgera.
Låsa upp cykeln hit, låsa den dit. Det blåser så mycket att öronen blir röda och tappar känsel och det rinner tårar ur ögonen (i mitt fall). När mörkret faller på bukar jag mest sitta och vara rädd för varje ljud som sker i runt om i lägehet´n. Ljud som är nonsens på dagtid. Mina händer spricker när jag är utomhus och jag har alltid ont i halsen när jag vaknar och tvingar mig själv att åka till skolan som bara blir tröttsammare och mer tröttsam. Tacka vet jag höstlov.

XOxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0