DAGENS THINGS

Förutom att ha varit i skolan (friluftsdag) idag har jag varit hemma hos mamma och flyttat en säng till huset mitt emot. Inte för att vi ska bo där i ett halvår medans de renoverar vårat hus, utan för att det är allmänt kul att flytta sänger, hus emellan.


En del av nya rummet. Och nya jag.

Äntligen har jag fått lås. Det finns även lås på toaletterna (vilken lettnad) och duschen.



Sen så har jag ju också klippt brors hår. Han ville ha en höst frisyr. Jag lydde.
Tyckte jag fick en känsla både utseende mässigt och känsel mässigt. Hösten är ju ganska spretig och det är ju ofta mycket otydligheter i livet (livet börjar ju som en ny start efter sommaren och allt så det kan vara lite förvirrande).
Sen så är det ju inte iskallt som på vintern men heller inte kokhett som på sommaren så då blandade jag längderna på håret! Då är det varmt ibland, lite kallare ibland. Smart där, varmt-kallt-varmt-kallt-kallt-varmt OSV.
Både jag och broder blev nöjda.

Överlag har väl dagen varit lite fejkglad.
Man måste fejka glädjen för att få och sprida den.

XOxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0