FROST


Det var en mycket vacker syn mina ögon batrakte deimorse när frosten hade lagt sig på kräset och på växterna en typisk höstmorgon. Godmorgon hälsade jag dagen. Och dagen välkomnade mig varmt i sin höstfamn.





Anna är NICE







Idag har jag gjort diverse saker. Intjänat pengar, inhandlat saker. Eller kanske inte saker. Jag skulle köpa hårfärg men insåg att det var onödigt när mitt hår redan var ganska slitet. Så jag köpte choklad grejer.
Choklad ska tydligen vara beroende framkallande. Jag har en liiiten aning att jag fastnat i det träsket. Tur bara att jag har så starka ben så att jag kan slita mig loss!

Julia åkte till New York idag. Lyx.

Nu ska jag verkligen sova. Gånet.


Kommentarer
Postat av: J.S.

Vilka fina höstbilder :D Gillar den sista mest !

2009-10-23 @ 10:58:20
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: NOESCAPE

sv: yes, Foki vann anyway! She ROCKS! ;D

2009-10-24 @ 10:33:01
URL: http://noescape.blogg.se/
Postat av: Margareta.

Om jag ska vara ärlig så gillar jag bilden på tjejen med rött hår, hon den där med blåa jeans? Hon var SKITSNYGG! Hon heter säkert något fint, som Olivia eller Anna. Henne gillar jag. Har hon facebook?

2009-10-24 @ 18:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0