FRÅGOR, SVAR

Svartajm För Frågestunden.

 

Postat av: Rosa

Vad heter du?

Anja

Men jag kallas för Jonahtan också ibland.

Postat av: Hemli kille beundrare

Är du singel? ;);)
Vad för kile gilar du? ;);););)

Jag är inte singel. Jag tänder inte på killar, I´m into Cats.

Postat av: lisa

Hejsan, jag undrar om du gillar att gå på stan? Kan inte vi ta en fika någon gång? Jag saknar dig.
Puss.

Det kan vi göra, om du bjuder. Jag saknar dig också (not)!!!!!

Postat av: "Äcklot"

varför kallar alla mig äckligt? Tycker du att jag är äcklig?

Bara när du är nyvaken. Annars? Nej,jag tycker du är ultra fräsch.

Postat av: Mellie

Vad är din högsta önskan? Och vem älskar du mest av allt?

Att min katt blir odödlig.
Min katt Måns (men jag brukar kalla honom för Jesper)älskar jag mest av allt. Han är ljuset i mitt liv och hoppet i mina drömmar.
Postat av: Anna

Är det sant att du har dödat en person?

Det känns som att du nyss har slagit en fluga med en flugsmällare. Mer säger jag inte.

Postat av: Anna

Detta är ingen fråga, mer utav ett konstaterande...Min katt är grå?

Om det var ett konstaterande, varför synar jag då ett frågetecken?

Postat av: Lotta

Har du någon gång hört Blue Eyed son? Om inte, så lyssna på dem, de är kalasbra.

Jag lyssnar på den nu. Fann bara ett alternativ. Den verkar chill! Om jag funnit rätt förståss.




Ja, så många är intresserada av mitt liv. Kul det! Hoppas ni fick reda på det ni alltid gått och gnagt på.

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Kikar in och önskar dig en trevlig kväll och halloween! :)

2009-10-31 @ 20:33:02
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0