FUNDERINGAR

Det är så svårt dethär med min humor. Ena stunden tycker jag att jag är ultra fyndig, andra vill jag bara skämmas och sjunka genom gjorden.
Eller detta med min ironi. Jag kan skriva lite vad som helst utan att mena något av det. Det är bara jag som fattar och plötsligt är det inte alls kul att läsa för att ingen annan fattar.
Ett problem är också att jag har sattit mig själv i "skämt-sitsen", som jag har valt att kalla den. När man sitter där, lyser det bara oseriös om hela personen som sitter där. I vissa stunder när jag går ut ur stolen och ska vara seriös, då är det ingen som litar eller tror på mig, jag blir alltså inte tagen på allvar just för att jag har suttit i skämt-sitsen på tok för länge. Jag har kommit loss men det syns inte.
Det är konstigt detdär.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Du är absolut inte en oseriös människa du är en positivare person vilket inte alls är negativt och det är ju bara bra än att vara någon besserwisser. Själv älskar jag din humor. Kram

2009-10-28 @ 22:47:03
URL: http://rosas.devote.se
Postat av: anja

Tack Rosa! Du är riktigt bra.

2009-10-28 @ 23:38:58
URL: http://lyxigastune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0