IT IS ALL I NEED

Det är så himla kallt ute att man knappt kan tro sina fingrar. Och jag är för pigg för att vara uppe så jag borde gå och lägga mig. Helt ärligt så fattar jag inte det här med min nuvarnde pigghet.
Typ hela den här veckan har jag vaknat tio på morgonen självmant, utan att vara trött. Jag är ändå pigg mitt på dagen och på kvällen. Men när det är skola då är jag spytrött nästan hela tiden.
Kanske kan det bero på mitt kaffe innehav de senaste dagarna, kanske inte. Det är en fråga jag aldrig kommer få svar på.

Men nu ska jag sova allihopa. Och tips här: Var lika glad som jag allihopa, skratta åt allt ni ser så blir allting roligt och livet blir en dans på rosor. Se allting utan en verklighet. För den finns inte.
Le hela tiden så kommer livet le tillbaka! (not)
(jag vet att jag ser jätte rolig ut på bilden när jag trycker upp mina kinder sådär, men det är bara för att ni ska kunna skratta åt mig är ni låtsas att jag ser ut sådär när jag ler på riktigt)

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0