SÖNDAG

Nu har mer än hälften av min familj åkt iväg till fjällen. Eller jag vet inte riktigt, det är svårt det där. Det var sex personer som åkte, varav fem av dem har samma blod som jag. Kvar finns två personer med samma blod som jag varav en jag inte kommer träffa. Så finns det en annan som jag kommer träffa och bo hos men som inte har samma blod som jag. Men den personen har samma blod som vissa som har samma blod som jag.
Aja, ärs.
en stor del av familjen har åkt till fjällen nu iallafall. De ville inte ha med mig för jag brukar få utförsigbara utbrott så jag fick lov att stanna hemma.
Lika bra det, tänker jag. Då kan jag städa huset, plugga och sova lite extra. Det är ju trots allt höstlov.

Heh. Ikväll skall jag på impro-show och det känns ju soft. För det brukar vara rolli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0