VÄRT

Idag tog jag och Anna en runda till ersboda där vi handlade lite på myrorna, willys och godishuset. Här är dagens köp (allt för 130kronor, ersboda 4-life):



Kinder maxi köpte jag på godishuset för att jag blev sugen när jag kollade på den. 3kronor.

En slags dricka som jag inte vet vad den heter. Den köpte jag för att jag drack den i USA och jag ville smaka den igen och nostalgera mig. Den är köpt på Willys.

Nya Marabo grejen köpte jag för att jag ville smaka den nya smaken, och för att den var billig, på willy alltså.

Kavajen fyndade jag på myrorna för att jag tyckte den såg snygg ut. Gött.

Jag köpte en klubba på godishuset för att jag blev sugen på laktris och för att jag hade fem kronor i fickan.

Anna blev sugen på jordgubbe, så det köpte hon. Inte riktig jordgubb dårå.

Tummen upp för bra köp. Superkanon.

Nu ska jag äta och sedan gå och duscha-det är ju trots allt måndag.
Godnatt.

Kommentarer
Postat av: melissa

SV: tack så jättemycket du :)

2009-10-26 @ 20:31:26
URL: http://melissablogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0