HEARTBEAT

Jag vet attt alla som går in här på min blogg gör dset för att kolla om jag har något nyttt inlägg att bjuda på. Ibland har jag det ibland inte

ÄR OCKSÅ OCH ÄVEN SAMMA ORD? KAN MAN BYTA UT DEM NÄRSOMMHELST ELLER FINNS DET SKILLNADER?

VARFÖR LIDER JAG AV ÅNGEST? JAG SKOJA INTE VARFÖR!?

VI HAR INGEN DISKMASKIN OCH JAG HATAR ATT HJÄLPA TILL I HEMMET

JAG VILL FLYGA UT UR MIN KROPP OCH VARA NÅGON ANNAN. TILLÅT MIG TACK.

MAN ÄR INTE MER VÄRD FÖR ATT MAN HAR ETT "BRA" JOBB ELLER MYCKET PENGAR ELLER HAR DÖDAT NÅGON. alla är lika mycket värda...förutom alla onda



Du är den enda som förstår mig Adam. den enda som lyssnar på mina fylosofier och ibland delar du med dig. Jag önskar att det fanns fler som du. Bortsett från dina lögner.

Kommentarer
Postat av: Anna Jonasson

Måste bara säga att jag blev lite sårad när jag läste detta inlägg. Menar du att, bara för att jag har ett jobb och tjänar pengar är mindre värd? Är jag inte värd ett skit just pga att jag har ett jobb? Det känns som om du försöker få mig att känna mig jätte dålig. Det känns som om du riktar detta inlägg precis mot mig. "Anna Jonasson jobbar, hon är en liten hora!" det känns som om du tänker så. Precis så känns det. Och det känns inte okej. Det känns inte bra. Inte alls faktiskt.

2010-04-02 @ 20:17:15
URL: http://annajonassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0