I CAN FEEL YOU AROUND WHITH OUT FEELING YOUR TUTCH

Jag har nu läst alla nya kommentarer och förstått att det är är många av mina läsare som har blivit upprörda. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Samtidigt kan jag konfrontera med att jag heller inte har det så jävla enkelt hela tiden.



Jag är en hora. Ett katthora.


"Pappa är inget man är, utan något man bestämmer sig för att vara"

"Hacsh borde ligaliseras för att alkohol, tobak och socker är minst lika beroende framkallande, men laglit."


Känner mig kluven. Imorgon ska jag återkomma med bilder på mitt påskgodis och åstakomma. Trots det ultimata faktum att jag är en katthora.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

2010-04-03 @ 16:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0