MY DAY

Jag brukar ju nästan aldrig skriva om vad jag gör på dagarna och om jag gör det så ljuger jag bara med vissa undantag.
Nu tänkte jag dock dela med mig av denna ytterst intressanta fredag den nionde april. Jag kan även informera att det är påsklov och att livet inte har några större bekymmer. Vet inte om det spelar roll i sammanhanget, men bara så ni vet.

Jag vaknde hemma hos pappa 11.03 i bäddsoffan av att han låste upp ytterdörren och efter några steg sa något i stil med "är du vaken Anja?".  Jag klev upp och klädde på mig och tog min väska för att att åka två mil till mamma. där möttes jag av tre pigga, spralliga glada småsyskon som sprang runt medans jag tog av mig jackan och kramade mamma samtidigt som hon sa något i stil med "Det var längesedan vi träffades". Jag nekade och hon tyckte det var konstigt gjort.
Jag var trött och ovillig att göra något viktigt så jag kollade mest på Hanna Monatana hela dagen med mina syskon. Inkluderat bloopers, extra material, bortklippta scener, bakomkulliserna. Jag kollade tillochmed på delar av filmen dubbad till finska/polska. Det lät fult.
Sedan kom mamma och barnen hem igen efter att ha varit på lantmännen med glass till mig. Vi spelade hitta diamanten medans jag åt upp min glass och efter det eldade jag upp glasspinnen medans jag fotade det. Jag kom på migt själv att jag var sugen på att duchsa så jag gjorde det och tvättade håret. Perfekt tajmat till middagen. Det var väldigt god mat. Mamma är väldigt bra på detdär med mat. Det var typ soppa med lax och ris och nybakt bröd. Efter maten insåg jag att jag inte hade någonstans att sova inatt överhuvudtaget. Det var kul.
Men sedan kom jag på iden att jag kunde följa med alla de andra barnen till Kändörs.
Innan vi åkte gick jag runt i huset och trissade upp barnen och sa en massa dåliga/jätte roliga skämt som ingen gillar.
Sedan åkte vi och när vi var framme följde jag med mamma till bussjävlen som aldrig kom. Det var kul.
Annars har jag haft en jävligt tråkig kväll som är ytterst ominnesvärd. Jag kan inte minnas vad jag gjorde sedan sju ikväll. Bara att jag har kollat på fnissiga bella och tyras show som inte är bra alls. Man fick ju inte ens se hur dom gjorde choklad.
Nu är jag rastlös som få. Jag saknar mina fula gubbar och sällsakp... :( ;( Det är så synd om mig.
Det roliga är att det typ är exakt såhär min dag sett ut. Bortsett prat och känslor och rörelser... :( >:( XD ^^

Sammanfattning av dagen:

-Miley Cyrus är Hanna Montana.





Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

haha eller hur! haft en bra kväll? (:

2010-04-10 @ 01:03:51
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: Julia

När jag läste inlägget blev jag sugen på soppa xD

//Julia =)

2010-04-10 @ 15:57:54
URL: http://bastisbloggarna.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej jag skriver bara den här kommentaren för jag vill ha många läsare, för att sammanfatta de två över kommentarerna.

2010-04-10 @ 17:08:01
Postat av: Anna

haha less man blir då alltså! Hur blir det ikväll?

2010-04-10 @ 17:29:27
URL: http://annajonassons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0