för att må bättre



jag är bra på: att låta dagens gråa skymning tina bort av solens strålar för att jag är en solstråle.

folk tycker jag är snygg för att: mitt hår är långt och tjockt och jag har djupa ögon och för att man kan bada i mina snygga armhålor.

detta kan förgylla folks dag med hjälp av mig: Jag öppnar min famn och kramar någon som är mindre värd än mig.

varför alla blir glada när dom ser mig: För att jag ler så stort med mina vita tänder och för att jag luktar så gott och fyller luften med lycklighet.

jag är lycklig när: ingen är lika snygg som jag

jag får berömm för: allt för att jag är så himla genomsnygg och genombra.

djur gillar mig för att: jag är vegan och förstår dom och gillar att gosa.

alla gillar mig för att: jag sjunger så bra.

varför ingen någonsin hatat mig: för att det bara är så.

alla vill vara som mig för att: jag är perfekt och luktar gått.

det jag är bäst på är: att göra andra glada med hjälp av att finnas.



Gör en egen lista så mår du genast helt okej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är en kaka som V vill äta

2010-02-20 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0