MITT HÖGRA ÖGA, OCH MITT VÄNSTRA



Å vänstra sidan ser jag rett sliten ut. På högra sneppet piggare.
Imorgon är det matte prov och jag har inte ens räknat klart och därför har jag inte övat och igomed det inga förberedelser. Men jag bryr mig inte för man måste ändå inte ha G i matte för att komma in på något gymnasium.
Annars ser jag framemot morgon dagen som kommer innehålla typ 4 timmar bild 40 minuter musik och bajsmatte.
Något annat jag ser framemot är att sova. Jag är sjuk idag igen. Jag tror jag har feber men det är kul för då blir jag yr och att vara yr är ju väldigt kul.
Nu ska jag räkna klart mattematiken sen sova gott gott gott med en täpp näsa.

Kommentarer
Postat av: rosa

smörgott

2010-02-25 @ 20:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0