SVINANDE ORD SOM EGOIST





LYSSNA TOKSTOLLAR



Idag Fyller mamma år. På alla hjärtans dag och allt.

Idag känner jag inget alls, det är inte varken eller. Den känslan kommer tillbaka allt för ofta. Tom. Som en urgrupet tomat.
Det är så obehagligt för jag bryr mig längre inte om något och minst om mig själv. Jag längtar inte efter något och jag saknar inget generellt.
Jag känner mig hackad i småbitar och lämnad i rester. Men varken i ilska eller lycka. Bara att. Jag är en tratt.

Idag ska jag sitta inne och må för att jag ska. Jag kanske går ut och hoppar i snön. Men jag är så lat, äckligt lat. Det är ingen ursäkt urs. Jag HATAR när det kommer sådanna ursäker "Men jag är den typen som inte är trevlig med främlingar, så då tänker jag inte vara det".
Sånna personer ska man slå, men vad lär dom sig av det. Inget.


en sladd.

Kommentarer
Postat av: Rosa

Mycket fint skriven, min kära vän.

2010-02-14 @ 14:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0