5 TRAUMATISKA SAKER NI INTE VISSTE OM MITT FÖRFLUTNA

  1. När jag var i 10 års åldern fick våran näst äldsta katt Laktris sin tredje kull, vi bestämde oss för att behålla en av de fem små rackarna men vi visste inte vad vi skulle döpa den till. Jag kom med förslag såsom Grynet, Blixten, findus, Fantomen mm men eftersom att jag inte är speciellt omtyckt i familjen så fick kattungen heta Gråingen. Bara för att den var grå och ingen förutom jag hade fantasi.
  2. Från att jag var ett tills jag blev fyra gick jag hos en dagmamma som alltid var sur. En gång stängde hon ute mig mitt i mars-kylan medans de andra åt och jag fick ingen mat. Ni kankse undrar vad jag hade gjort för hyfs. Jo jag hade räckt ut tungan till min kompis Nina, som hade bitit mig innan, och dagmamman trodde det var riktat till henne.
  3. Familjen hade en katt som hette Linus när jag var 3-7 och den gillade bara mig. Jag brukade hålla upp den i framfåtterna och låta den gå med bakbenen, typ som en människa. En gång kissade den på mig. Den försvann sedan för att någon jävel behandlade den illa.
  4. När jag var två år skulle jag och mamma baka och jag åt upp hela smörpaketet. En annan gång när vi handlade satt jag i en varuvagn och pillade sönder ett smörpaket och åt upp en del.
  5. När jag var nio år krockade vi. Det var mest kul för hela klassen skrev krya-på-dig brev till mig och då blev jag glad, även om jag aldrig blev ledsen pga att vi krockade för jag tyckte det var kul med uppmärksamheten. Och sjukhuset, och allt godis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0