ÅNGÅENDE IDAG



jag har inte skrivit en enda mening på historian. Jag undrar vad jag har gjort istället, kanske fastnat lite här och där, i tejp och sånt. Gjort saker i väntan på att börja arbeta. Jag vet inte vad mitt problem är men jag antar att jag inte tycker det är kul.
Imorgon ska jag till midgård på öppet hus. Det ska vara min sista uppfattning sen ska jag sööööka. Jag blev uppringd av midgård angående att jag skulle hälsa på där en dag, men jag sa att jag inte längre ville det. Jag lyssnade bara till mitt hjärta. Jag hatar när folk säger att man ska lyssna till sitt hjärta. Istället kan man känna av hur det känns tycker jag.
Idag har jag också ätit sojakorv, jag hatar sojakorv för jag äter det nästan varje dag bara för att jag lagar min mat själv. Varför vet jag inte. Det är typ som om jag har flyttat hemmifrån för det är ingen annan som vill befinna sig i den här lägenheten.
nu ska jag inte skriva historian för nu ska jag sova bara för att jag är opigg.

Föresten. Som ni ser på bilden så har jag en fyrkantig ansiktsform och det kanske finns fler än mig som lider av det. Själv hade jag inte tänkt på det förens en person talade om för mig hur jag ska sminka mig för att det ej ska synas att jag är onormal. Jag ska tipsa vidare till er andra, icket normala människor. Lägg rouchen under käkarna. ps dock har jag inegn rouch på just den bilden. så opassande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0