dålig dag

hej alla bäbisar idag vaknade jag vid nio tiden och åkte i bil till tandläkaren, där hade jag två hål varav båda oerhört stora. Jag åkte till skolan och hade en lektion som var matte sen åt jag sen gick jag till bussen. Bussen kom inte förens efter en kvartoch jag var nu iskall. Tio minuter senare steg jag av bussen och gick till dragonen hälsocentral för att laga ett av mina gigantiska hål. Jag var tio minuter sen och de frågade om jag hade det stressigt jag sa bara att det var oerhört kallt och de började skratta och upprepade skämtsamt "oerhört" (de dumförklarde mitt opassande språk).
Sedan låg jag där och darrade av kyla medans de borrade sönder min tand. Sen gick jag till stan med bedövning i läppen, kissblåsan full och hackande tänder.
Sen hemtade mamma mig och vi åkte hem. Nu är jag i kassjö och känner mig krasslig så jag funderar på att kolla på paradisehotell. Jag får tyvärr inte äta något gott för jag får inte småäta eller äta sötsaker. Det som inte är sött är heller inte gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0