TISDAGS TANKAR

-varför var inte jag med i lilla melodifestivalen när jag var liten? Det var det enda jag ville och var bra på
-varför har jag inget intresse och varför vet jag inte vad jag vill och varför har jag inga mål?
-varför bryr sig inte mina föräldrar om jag ligger på icke godkänt inom ett ämne?
-varför skäller de aldrig ut mig?
-varför är jag inte bra på något?
-varför var det ingen som höjde mitt självförtroende när det var som sämst?
-varför har aldrig någon undrat hur jag mår?
-varför är jag så genomsvår? bara allmänt rimmande
-varför dansade jag bättre förut?
-varför var jag ledsen förut?
-varför eltar jag alltid det gamla?
-varför mobbar inte jag någon?
-varför mobbar ingen mig?
-varför har aldrig mina föräldrar uppmuntrat mig till något jag gillade?
-varför har de aldrig gett mig beröm?
-varför är det ingen som tar mina åsikter på allvar?
-varför tar folk bara mina åsiskter på allvar när jag hotar om att dö?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0