VISSTE DU ATT..


..JAG SER DUBBELT? Inget jag personligen märker av men så är det.

..DET NUVARANDE MODET ÄR INSPERAT AV MICHAEL JACKSON? som jag har förstått det.

..IDAG HAR JAG 13 BESÖKARE? det har bara gått tre timmar på dygnet och jag brukar ha kanske 6 besökare per dag, skumt.

..DEN STÖRSTA DELEN AV ALLA PÅ JORDKLOTET ÄR OLYCKLIGA? dom måste lära sig att sluta sträva efter bättre saker.

..JAG HAR BARA LEVT EN SJÄTTE DEL AV MITT LIV? har fem sjätte delar kvar.

..MAN KAN LEVA PÅ ÖL OCH BANANER HELA LIVET?

..SPÄDBARN SOM INTE FÅR ÖGONKONTAKT, KÄRLEK ELLER NÄRHET DÖR? jag vet, det är jätte hemskt.

..VARJE GÅNG JAG GÅR PÅ TOA SPOTTAR JAG I HANDFATET? en gammal vana.

..DET ÄR LIKA STOR RISK ATT MAN ÅKER FAST NÄR MAN LADDAR HEM SOM ATT EN SVENSK BLIR TRÄFFAD AV BLIXTEN?

..RISKEN ATT DRABBAS AV ALHOLISM BLIR STÖRRE DESTO TIDIGARE MAN BÖRJAR DRICKA? alkohol är till för folk över arton.

..KATTER VILAR 22 TIMMAR AV DYGNET? ändå ser man dom springa runt/äta/dansa hela tiden känns det som.

..ALLA SOM GÅR PÅ WALDORF HAR ENKLARE ATT KOMMA IN PÅ ANDRA SKOLOR? varför vet jag ej, kan ha med betygsättningen att göra.

..ALLT JAG HAR SKRIVIT ÄR BASERAT PÅ FAKTA? kommer alltså inte från min okunniga hjärna.


NEJ, TÄNKTE VÄL DET.

Kommentarer
Postat av: hanna

hallå varför skrev du att du heter sebastian på floras blogg?!!! och är du idoltoves syster? :O sjukt lik.

2010-01-05 @ 11:58:26
Postat av: anja

det var en impuls.. förlåt för besvikelsen.

2010-01-05 @ 13:51:33
URL: http://lyxigastune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0