ee äs

dagens fem slutsatser:

-Jag har kommit på mig själv att jag tycker det är trivsamt hos tandläkaren för att där ligger man och halvsover medans de pratar med mig och jag slipper svara för jag kan inte svara och så borrar dom lite. Sen bjuder dom på godis skoja ;)

-Jag vill ha ALLA kläder på monki, give it to me som man säger på eng och i vissa sammanhang.

-Saltön har spårat ur, jga kollad på det för att få lite nostalgi men det har bara kommit in massa nya skådisar som SUGER. kuk.

-Vi har nationella i Engelska imorgon, känns som att det kommer gå svårt.

-Om 2½ är det lov igen, sen är det bara vår vår vår och den årstiden gillar jag sedan nio veckor och plums SOMMARLOV så slipper man skolan, klassen, högstadiet, vinterdeprisionen, skolbänken alla måsten, svett.






Livet är så himla härligt, döda mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0