GODMORGON HÄLSAR RUNAR-STUNE


Först går jag och lägger mig. Sedan vaknar jag till detta.






Kliver upp ur sängen 11.23

Kollar läget, tar frisk luft, blåser frisk luft.





Har valt kläder och går ut till duschen för en dusch.



Borstar tänderna för att sedan duscha och smörja in mig i kokos.


Äter en god frukost bestående av grönsaker feta ost nikotin och kofein.

Sen sminkar jag mig och sånt för att sedan vara redo för en dag med solsken.


Tänkte egentligen fotografera hela dagen men orkade inte.
Godkväll.



Kommentarer
Postat av: anjab

morgonstund har guld i mun!

2010-03-10 @ 14:51:44
Postat av: Anonym

morgonstånd blir guld i mun!

2010-03-10 @ 19:26:00
Postat av: kuk

morgonsex är en munter start på dagen.

2010-03-14 @ 17:48:20
Postat av: anja

svar på tal till ''kuk'': ursch vad äcklig du är! sex är onaturliiiiggt!!!!!!!

2010-03-15 @ 06:55:20
URL: http://lyxigastune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0