HISS / DISS

Jag får ett pirr i magen när jag ser mig själv i spegeln.




HISS

Våren-ja ni såg ju i förra inlägget
Brunetter!! - ja ni vet ju hur SNYGGT det bara ÄÄÄÄR.
Accosiarer-alltså seriöst, HUR SKULLE MAN ÖVERLEVA??!
Goda drinkar-man känner sig bara SSSÅÅÅÅÅÅ fräsch.

DISS

Skolan.. alltså det är bara såååå jobbigt med allt som måste göras, och när jag inte gör det får jag skäll..
Markus Fagervall- Alltså han är ju typ bara TO MUTCH. Han är  bara uteeeee.
Saltön-alltså inte för att jag har sett det någon gånge eller så men alltså det är så tråkigt när program försämras.
Kenza-alltså OMG hur mycke gillar hon inte bilden när hon står med sina shirts och randigt linne? Jag menar tre bilder med samma bild på två inlägg??!!! :O lägg AAAAV.
Tobak- det är ju bara sååååå himla GROOOOSSS


Asså, shit det blev ju typ mera DISSAR liksom ni måste typ tro att jag hatar livet och så men alltså det gör jag inte ibland är det bara svårare tider.. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Besserwisser

2010-03-23 @ 22:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0