IDAG ÄR EN BRA DAG FÖR JAG HAR DET BRA, IDAG IDAG IDAG









Vädret är så himla uppfriskande att det inte känns tungt överhuvudtaget att gå ut och springa för första gången detta år, snarare en intressant upplevelse. Det känns inte jobbigt att jag är trött eller att jag har ett hemprov att göra färdigt ikväll. Det känns bara bra och jag mår så mycket bättre idag än vad jag gjorde i söndags, i måndag och igår.
Livet är så härligt när solen skiner. Det är nästan så jag trivs. Kiss å bajs hare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Allt bra med dig idag ? :)

2010-03-31 @ 19:19:11
URL: http://brusella.blogg.se/
Postat av: Anonym

DU BEHÖVER INTE GÖR HEMPROVET! :D

2010-03-31 @ 19:27:17
Postat av: Caroline

Hej

förste vil jai bare säge att denne förste bilden di var mycke te å fin. å sen undret jai om du hade haft en brun mascara som du ikket köpte utan stulli ? för om sådanne er fallet, denne brune mascaran ver mine och du er nu skjuyldig mig ca 278.50 norske kroner vikler ger 300 svenske. ANNESRS KOMER FILMEN JAI HAVE PÅ DI SPRIDES!!!

2010-04-02 @ 00:54:56
Postat av: anjab

SNYGGG!!!!!!1111

2010-04-02 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0