svar

Det känns lite som att frågestunden som skulle äga rum igår har spårat ut. Men jag tänker svara på frågorna ändå utan att skriva vem som ställt frågorna, tyvärr. Men så måste det bli när folk inte kan låta bli att gå över gränserna.

beskriv dig själv med tre ord.

Pålitlig, omtänksam och slampig.

vet du om att du har sjukt snyggt hår?

Jag gillar mitt hår till och från men det är inget jag brukar få höra så Tack!

jag har hört att du är en falsk jävel, skulle vilja trycka in en flöjt i din röv. Om du inte visar pattarna?

Jag tänker inte visa mina bröst här på bloggen eller för dig, Tor.

Skulle du kunna ha sex med en lärare för att få bättre betyg? ;) ;)

Det är inget jag skulle göra som första alternativ men självklart är det inte uteslutet.

Hej!
1. Vad är din mörkaste hemlighet?
2. Gillar du hästar?
3. Skulle du kunna äta bajs för 1000?

Hej! 1: jag är en kille inombrods. 2: Hästar är väldigt fina och roliga att galopera på och goda men dom känns bittra och väldigt otacksamma. 3: Tusen känns lite svårt och faktist väldigt ytligt. Men om det är godispåsar så JA. Pengar NEJ.

vad vill du mest av allt göra i hela världen?

Åka till rymden vore en upplevelse som jag kanske skulle minnas. Att dö lycklig är väl det enda jag vill men för att komma dit så antar jag att jag måste vara rik för ett år och resa jorden runt och inse var jag vill leva.

haha, olle kommenatern gillar vi!
ska du eller ska du inte vara med mig och rosa imorgon?

Det blev ej så men jag skulle gärna.

Detta är egentligen ingen fråga men jag undrade bara om du ville ha hjälp med den dära sportslovs uppgiften? Jag ger och du ger tillbaka. ;)

Nej, det är okej jag vill ändå inte umgår med lärare under lovstid. Men tack ändå Olle, du har ett gott hjärta.

varför är du så jävla ful? Vad får du komplimanger för för det mesta?

JAG ÄR FAN INTE FUL. Min mamma brukar säga att jag kommer bli en bra hemmafru. En sån som det borde finnas mer av. Av andra får jag höra att jag är bra på att hålla efter och laga god mat. Känns bra!

Gillar du ostfilér??
Serii svara ärligt!!!!!!!!!!!!!

All ost är god förutom mögelost. Så jajajjaj.

Har du gjort din matteläxa?
Hur gick det med stickning?
Ska vi träffas och färga garn ikväll 19:00 ?

Xoxo, Den ensliga Lollo..

Jag har inte gjort min matteläxa på två år. Det gick bra i trean när jag var tvungen att sticka, nu har jag tappat lusten. Jag kan inte, jag har tvätt-tid plus att det måste lagas middag vid den tiden.

OLLE KEEP YOUR HAND OF MY GIRL!
Jag har en fråga: Skulle du vilja följa med mig till nordpolen och fånga köttätanderåttor?

Nej. Men jag tackar som frågar, Johan.

Är du oskuld?

Det har inte du med att göra, Karina.


Kommentarer
Postat av: horungen anna

HAHHAHA, ASSÅ FAN VAD JAG SKRATTADE NÄR JAG LÄSTE IGENOM FRÅGORNA!!! Johans, Karinas och Olles var fan klockrena. Sen sög det dock att jag inte kunde skriva något, för jag har inte haft kontakt med någon dator desvärre.

2010-03-07 @ 17:58:22
URL: http://annajonassons.blogg.se/
Postat av: OLLE

jag älskar dig

2010-03-07 @ 20:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0