LIFE WILL SMILE FOR YOU

Nu sitter jag på skolan helt alone från sällskap. Nästan alla från klassen har farit men si jag ska sitta här i en timme till!!!!!!! Har haft fysik sedan tjugo över åtta imorse dock kanske en tredjedel av tiden har jag jobbat. Eller försökt. Fysik är blajjigt tråkigt, ointressant och extremt osammanhängande!
Någon av er som läser denna text kanske undrar varför inte jag också går hem. Jo, för jag har inget hem ;(
Skoja, jag har utvecklingsamtal.
Men nu ska jag gå och fysika mig, tjingeling tingeling och string.




Kommentarer
Postat av: Anonym

söta!

2010-05-04 @ 15:37:36
Postat av: Anner the wanker

Vem är mannen bakom dig? Jag trodde att du skrev att du var ensam? Ljög du för mig? va? va va va?

2010-05-04 @ 22:27:18
URL: http://Kontrollbehov.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0