SOMMARFAVORITER


Ligga och äta smällt nutella i ett varmt tält.

Ha på sig favvo brallorna som klämmer åt röven och som man knappt kan röra sig i.

Ligga på bättnäs och tro att man är snygg.

Kissa på sig vid elven när man är med några snygga pojkar.

Sola utan solglajjor och fräta sönder sina linser.

Sitta jättefull i polisbilen påväg hem till en glad morsa.

Vara härligt otvättad och lyckligt ovetandes om utseendet.

Sitta inne på MSN en heeel dag när solen skiner.

Ligga på badstranden med kläderna på för att man tror att man är tjock..


Å, sommaren närmar sig och det är bara en tidsfråga innan jag får uppleva alla dessa underbara fenomen igen. TAKE ME THER, NOW.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej!

Tänkte bara säga att din blogg är jättekul att läsa!

Tack för att du underhåller mina kvällar.



Kolla gärna in min och min pojkväns blogg som vi nyligen startat.



Ha det jättebra och ta hand om dig!

2010-05-04 @ 23:24:32
URL: http://fannyochchristoffer.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Raring, du dricker för mycket.

2010-05-05 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0